Hozleiter Fanny Mosolyka: Lélekkód

A lelkek kódja sosem téves. Mindenki a számára legtökéletesebb testben születik a legmegfelelőbb időben, a legmegfelelőbb helyre. A test nem egy jelmez, mi fogva tart, hanem egy ajándék. Egy ajándék, ami segít, hogy csodákat élhess meg. Hogy tanulhass és alkothass. Nem számít, milyen testbe születtél, csak az, hogy hogyan érzed magad benne. Szeresd hát az ajándékodat, légy rá büszke. Hisz megismételhetetlen és különleges minden egyes lélek!

Egy nap a férjem kivette a kezemből a telefonom. Kiszakított a közösségi oldalak világából, a virtuális valóságból, és újra bemutatott az életnek. Segített lelassulni. Észrevenni mindazt, ami mellett az utóbbi időben már én is csak szó nélkül elmentem. Újraéledt körülöttem a világ. Felszabadultam. Messzire hajítottam a mások által megszabott szabályokat, elvárásokat, hogy helyettük inkább megfejtsem a saját lelkem kódját.

Oly sok mindent láttam, tapasztaltam eddigi életemben! Mindig is írni akartam mindezekről, megosztani a gondolataimat másokkal, csakhogy valamiért egy ideje már nem sikerült mondatokba öntenem őket. Míg a férjem a kezembe nem adta a „kulcsokat”: minden történethez három-három szót, amiket elrejtettem egy-egy mesében. Így született meg ez a könyv. Mostantól, ha csak egy pillanatra is elfelejtenék élni, igazán élni, egyszerűen csak újraolvasom őket…

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések